BiebBlog

Vlissingen

Bibliotheekmedewerkers
aan het woord

30 juli 2010 @ 09:17 door | Geen reacties

Opmerkingen van klanten

inlichtingenbalie1Een tijdje terug heb ik de overstap gemaakt van de afdeling Klantencontact naar de afdeling Advies. Dit houdt voor mij in dat ik niet meer op de werkvloer aanwezig ben, alleen nog in de kantoortuin.

Van mijn laatste dag heb ik destijds de leukste opmerkingen van klanten opgeschreven om er een berichtje op dit blog van te maken. Vandaag kwam ik dat briefje weer tegen en bedacht ik mij dat ik dat blogpostje nog steeds niet geschreven had.

Bij deze dus, publieksvragen en -opmerkingen tijdens mijn laatste dag aan de balie:

Kunt u de boete van dit pasje afhalen en dan op mijn pasje zetten? De vorige keer kon dat ook.

Mijn boek moest echt de 26e terug en niet de 16e; ik heb het bonnetje net weggegooid.

Ik heb het boek niet op 16 maart geleend en ik kon het niet eerder terugbrengen omdat ik op vakantie moest. Hij is echt op tijd. (inmiddels was het 16 juni….)

Ik zal ze missen, al die grappige opmerkingen, smoesjes en excuses

Auteur

Rubrieken Dienstverlening

Trefwoorden

Reageren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

coded with care by codetikkers.nl, ontwerp IDA