BiebBlog

Vlissingen

Bibliotheekmedewerkers
aan het woord

14 december 2010 @ 08:02 door | Geen reacties

Klantenonderzoek De Slegte

banner-klantenonderzoek-de-slegteHet komt niet vaak voor dat StadsMonitor onderzoek faciliteert voor een commerciële organisatie. In geval van boekhandel De Slegte is een uitzondering gemaakt, omdat het onderzoek is opgezet vanuit de Universiteit van Tilburg, waarmee onze bibliotheek een speciale relatie heeft.

Afstudeeropdracht
Twee studenten wijden hun scriptie aan het imago en de waardering van de dienstverlening van deze boekhandelketen. Omdat De Slegte, met in totaal 27 vestigingen, ook vestigingen in België heeft, krijgt het onderzoek een internationaal tintje.

Digitale enquête
Zo’n 10.000 klanten zijn via e-mail uitgenodigd in een online enquête hun zegje te doen over onder meer het boekenaanbod, de klantvriendelijkheid van het personeel, de website en het gemak en de financiële aantrekkelijkheid van het kopen bij De Slegte. Het onderzoek loopt nog tot kerst 2010. Bent u niet aangeschreven, maar wilt u wel meedoen aan het onderzoek? Ga dan naar www.deslegte.com en klik op de banner van het onderzoek. Misschien wint u wel één van de cadeaubonnen van € 25.

Of StadsMonitor resultaten mag publiceren is nog de vraag. Zo ja, dan hoort u er zeker van.

Auteur

Rubrieken Overige

Trefwoorden

Reageren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

coded with care by codetikkers.nl, ontwerp IDA